Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi dotyczące składania zamówień, płatności, produktów oraz dostawy.

Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł mail potwierdzający złożenie zamówienia?

E-mail potwierdzający zamówienie jest wysyłany automatycznie przez system. Niedostarczenie maila do Twojej skrzynki odbiorczej może oznaczać błędne jego wpisanie w formularzu zamówienia lub e-mail z zamówieniem trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli znajdziesz nasz e-mail w SPAM-ie, dodaj go do listy adresów godnych zaufania, aby w przyszłości uniknąć podobnej sytuacji. W przypadku błędnie wpisanego adresu w formularzu zamówienia prosimy o kontakt: sklep@mountblanc.pl, wpisując w temacie: „Dane do poprawki”, a w treści – dane osoby składającej zamówienie wraz z poprawnym adresem e-mail.

Czy do zamawianych produktów mogę dodać bilecik z życzeniami?

Tak, jest taka możliwość. Składając zamówienie na naszej stronie, po dodaniu produktu do koszyka wyświetli się przycisk "Dodaj bilecik". Pojawi się wówczas pole, w które możesz wpisać tekst o długości 150 znaków. Następnie my ten tekst wydrukujemy na eleganckim bileciku, który zostanie dołączony do zamówienia i wysłany do odbiorcy.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Za zakupione produkty w naszym sklepie możesz zapłacić:

  • - za pobraniem płacąc pracownikowi firmy kurierskiej odbierając od niego zamówienie
  • - przelewem bankowym na nasze konto
  • - poprzez system PayU

Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?

Po złożeniu zamówienia, zaznaczając opcję „Płatność przelewem” należy wykonać przelew na nasze konto bankowe:
PKO BP Oddział w Tychach 65 1020 2528 0000 0902 0336 9295, wpisując w tytule przelewu numer swojego zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych:

  • a) w przypadku płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy,
  • b) w przypadku płatności przelewem bankowym – od chwili zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym,
  • c) w przypadku płatności za pomocą systemu PayU – od chwili autoryzacji transakcji.

Czy będę wiedział, że zamówienie zostało zrealizowane?

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane otrzymasz maila z taką informacją. W mailu zostanie wysłany numer listu przewozowego oraz faktura VAT..

Dlaczego otrzymam numer listu przewozowego swojej przesyłki?

Aby ułatwić zlokalizowanie przesyłki na podany adres e-mail zostanie wysłany numer listu przewozowego. Dzięki temu na stronie firmy kurierskiej www.dpd.com.pl w każdej chwili można sprawdzić status przesyłki.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Od dnia wysyłki zamówienia są dostarczane do adresata przesyłką kurierską DPD: - na adres prywatny – 1-2 dni robocze, - na adres firmy – następnego dnia roboczego.

W jakich godzinach firma kurierska doręcza zamówienia?

Firma kurierska DPD doręcza zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na prywatne adresy w godz. 8.00-19.00, a do firm w godz. 8.00-16.00. Niestety nie można wybrać sobie odpowiedniej godziny doręczenia.

Jakie są koszty przesyłki?

Przesyłkę wysyłamy m.in. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt takiej przesyłki przy płatności przez system PayU oraz przelewem wynosi 15,50 zł, a przy wysyłce za pobraniem 20,00 zł. Dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost – 12,00 zł. Odbiór osobisty w siedzibie firmy (ul. Zakliki z Mydlnik 16a, Kraków) - 0 zł

Czy adres dostawy może być inny niż adres osoby zamawiającej?

Tak, adres dostawy może być inny niż adres osoby zamawiającej. Aby tak się stało należy zaznaczyć "Inny adres" – wówczas automatycznie będą aktywne pola z danymi do wysyłki. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz sposób płatności za pobraniem to adresat będzie musiał zapłacić przy odbiorze przesyłki.

Czy adresat będzie wiedział od kogo otrzymał prezent?

Nadawcą przesyłki jest firma MB s.c. Jeśli w dołączonym bileciku nie ujawnisz swoich danych, adresat nie będzie wiedział przez kogo został wysłany prezent.

Czy z czekoladkami wysyłany jest paragon lub faktura?

Mając świadomość, że czekoladki często wysyłane są jako prezent, do paczek nie jest dołączany paragon/faktura. Faktury wysyłamy w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail oraz na życzenie klienta w wersji papierowej - pocztą.

Jak wygląda opakowanie zewnętrzne, w którym zostanie wysłane moje zamówienie?

Każde zamówienie jest starannie pakowane. Produkt w kartonie jest zabezpieczany poduszkami powietrznymi, co uniemożliwia przesuwanie się towaru. Następnie szary karton zaklejany jest taśmą z logo firmy Mount Blanc.