Czekoladki hotelowe

Słodkie powitanie gości

Są hotele gdzie standardem stało się już powitanie gości słodkim podarunkiem jakim są czekoladki hotelowe. Po wejściu do pokoju miło jest zobaczyć czekające na degustację belgijskie pralinki w gustownym opakowaniu. Różnorodne klasyczne smaki i pudełeczko z logiem hotelu to jeden ze sposobów aby hotel utrzymał dobra renomę i był polecanym miejscem na nocleg. Zestaw kilku czekoladek hotelowych poza dobrym wrażeniem pozwala też gościom się zrelaksować po często męczącej podróży i nabrać energii na zwiedzanie lub podjęcie obowiązków firmowych.

Poczęstunek na recepcji

Jednym z pomysłów na wykorzystanie czekoladek hotelowych jest umieszczenie ich na recepcji i częstowanie nowo przybyłych gości podczas zameldowania lub wymeldowywania się z hotelu. Eleganckie opakowania opatrzone logiem hotelu, w których znajdują się pyszne belgijskie praliny to znakomita wizytówka hotelu, która świadczy o prestiżu oraz wysokiej jakości obsługi gości hotelowych. Niewielkie zestawy, w których znajdują się czekoladki hotelowe można również wydawać gościom wraz z fakturą końcową. To również zachęta do skorzystania z usług danego hotelu w przyszłości.

Targi branżowe

Kolejną okazją do wykorzystania słodkiego poczęstunku jakim są obrandowane czekoladki hotelowe są wszelkiego rodzaju imprezy hotelarskie. Targi HoReCa, targi związane z branżą turystyczną itp. Stylowo zapakowane i personalizowane marką hotelu czekoladki będą słodką wizytówką i bez wątpienia podniosą prestiż tego miejsca w oczach odwiedzających stoisko. Przy takich okazjach warto wykorzystać słodkie, marketingowe chwyty aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Słodki marketing na wiele różnych sposobów

Jak widać na powyższych przykładach czekoladki hotelowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Od poczęstunku gości hotelowych aż do dużych eventów branżowych, podczas których również odrywają niebanalną rolę. Warto zadbać aby hotel miał zawsze w zapasie odpowiednią ilość firmowych czekoladek z logiem. Dzięki temu zarówno Klienci jak i partnerzy handlowi będą mieli poczucie obsługi na najwyższym możliwym poziomie.

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.

Nowy komentarz